|
Adverteren op Wakeboardjournal.com? Wakeboardjournal bied een heel scala aan mogelijkheden om uw doelgroep te bereiken. Voor de verschillende formaten bannerposities bekijk onderstaande tabel.
We staan uiteraard klaar om u van alle mogelijkheden op de hoogte te brengen en te adviseren op de voor u meest effectieve manier van adverteren.
Voor meer informatie over de prijzen, aanleverspecificaties kun je contact opnemen met ons salesteam via
Telefoon: tel: +31-(0)-20-894 6266 mob:+31-(0)- 6-52146866 |
E-Mail: sales[at]wakeboardjournal.com algemeen:info[a]wakeboardjournal.com |
Hieronder vind je een actueel overzicht van de tarieven van Wakeboardjournal Magazine. De onderstaande tarieven zijn onder voorbehoud. Voor advertorials, videocommercials en nieuwsbrieven gelden productiekosten. De prijs is op aanvraag.
| Type |
Formaat |
CPM (per 1.000 vertoningen) |
| Leaderboard |
728 x 90 |
€ 25,- |
| Skyscraper |
120 x 600 |
€ 15,- |
| Half Banner |
300 x 60 |
€ 12,50 |
| Mid Rectangle |
300 x 250 |
€ 20,- |
| Long Rectangle |
300 x 400 |
€ 35,- |
| Full Banner |
468 x 60 |
€ 35,- |
| Mid Banner small |
230 x 120 |
€ 15,- |
| DHTML Banner |
300 x 300 |
€ 35,- |
| Type |
Formaat |
Kosten per maand |
| Advertorial fixed |
|
€ 350,- per maand |
| Video commercial |
280 x 280 |
€ 350,- per maand |
Uw videocommercial op Wakeboardjournal.com Het bekijken van videofilmpjes (streaming video) via het internet is populair. De unieke combinatie van het communicatievermogen van video (emotie) en de interactieve mogelijkheden van online maakt online video advertising de ultieme tool om je boodschap met maximale impact over te brengen.
Begrippenlijst: CPM: Cost per mille, kosten per 1.000 vertoningen CPC: Cost per click, kosten per klik op directe link CTR: Click through rate, percentage adclicks op een advertentie-uiting ten opzichte van het aantal adviews Frequency cap: Hoe vaak één unieke bezoeker een bepaalde uiting te zien krijgt ROS: Run of site, vertoningswijze van advertenties over één hele site ROC: Run of category of channel, vertoningswijze van advertenties over één katern of channel binnen een site
Vragen Hoe bereken ik het aantal impressies dat ik voor een bepaald budget krijg? Budget / CPM X 1.000 = aantal impressies.
Hoe bereken ik het unieke bereik van deze campagne als er een frequency cap is ingezet? Aantal impressies / Frequency cap = Unieke bereik
Hoe bereken ik het aantal impressies? Uniek bereik X Frequency cap = Aantal impressies
Hoe bereken ik het benodigde budget? Aantal vertoningen /1.000 X CPM = Benodigd budget
Voorbeeld 1: Op ons wakeboardjournal komen maandelijks 100.000 mensen. Deze wilt u maximaal 3x bereiken, waarbij in de campagne gebruik wordt gemaakt van een skyscraper (120 x 600)
U berekent dit als volgt: 100.000 x 3 (Frequency Cap)= 300.000 vertoningen 300.000 / 1.000 x €15 = € 4500, -
Voorbeeld 2: U heeft een budget van € 5000,- en wilt u in 2 weken tijd een product promoten met behulp van een skyscraper.
Hoe bereken ik dit? Budget / CPM X 1.000 = Aantal vertoningen € 4500, - / €15 X 1.000 = 300.000 vertoningen
Het totale aantal vertoningen per maand van Wakeboardjournal fluctueert uiteraard, maar wordt gemiddeld ingeschat op 300.000 vertoningen per maand. Dit betekent dat het mogelijk moet zijn om 120.000 views te serveren in een periode van twee weken.
|